16 Şubat 2012 Perşembe

gelin tekstil

Tosunoğlu Tekstil Grubu`na bağlı olarak faaliyet gösteren Gelin Tekstil, chenil iplikten mamul dokuma, chenil kumaştan, bornoz yaparak bukle kadife gibi kumaşlarla, ev tekstiline yenilikler getiriyor. Aylık 50 ton üretim gerçekleştiren Gelin Tekstil, üretimini Almanya, Fransa, İngiltere, Yunanistan ve Kanada`ya ihraç ediyor. İntegro markasıyla ihracat yaptıklarını anlatan Gelin Tekstil Gene Müdürü Osman Nuri Kes, Türk şirketlerinin artık Avrupa ülkelerinin fasoncusu olmaktan çıkması gerektiğini söyledi.

Kes, marka çalışmasına önem verilmesi gerektiğini belirterek, "Markayı ön planda tutan kolleksiyen çalışması hazırlığı içerisindeyiz. Nihai tüketiciye ulaşmak için moda trendini yakından takip ederek, kendi markamızı yaratacağız. Eğer, sektörde basarılı olmak istiyorsak kalite ve markaya önem vermemiz gerekiyor."


Sektördeki Çin, Hindistan ve Pakistan tehlikesine de değinen Kes, bu ülkelerle rekabet edebilmek için girdi maliyetlerinin devlet tarafından sübvanse edilmesi gerektiğini söyledi. Türkiye`nin lokomotif sektörünün tekstil olduğunu vurgulayan Kes, lokomotifin "durmadan gitmesi" için de hükümetin üzerine düşeni yapmasını istedigelin tekstil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder