13 Şubat 2012 Pazartesi

Jacadi Paris

      Elimizde bir bavul bol gezinmeli bir hayat geçiriyoruz. Özellikle Bursa İstanbul arası çok sık gidip geliyoruz. Bu haftasonu da istanbuldaydık . Yağmurlu bulutlu bir günde kapalı alan tercih edip soluğu ak merkez'de aldım:) galiba bu alışveriş merkezi popülerliğini hiç kaybetmeyecek benim gözümde de tabi ki de hep daha fazla çeşit ve ürün mevcut burada bursa da ki mağazalardan çok farklı ürünleri burada buluyorum. ee tabi bide istinyepark var..  Alt katta gezinirken jacadi Paris çocuk mağazası dikkatimi çekti.  Bu markanında tarzını çok beğendim umarım sizde beğenirsiniz:))


Halı Oda
Yastıklı sandalye
Peluche d'activitöe9 hippopotame
Çanta değiştirme minderi
Cradle Birleşik
Müzik kutusuBoöeete öe0 musique
Lampe öe0 poserSac grand modöe8le
Çanta değiştirme minderiTerry Robe 1-2 yıl
Pyramide d'activitöe9s öe9löe9phantPeluş kaplumbağa etkinlik
Doudou denizPeluche d'activitöe9 poule
As du volantPont des artsDans Paris
Benim BoudoirYürüyüşPlace Saint Honoröe9

Jacadi Paris

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder