1 Şubat 2012 Çarşamba

BAHARIN KIPIRTILARI

BAHARIN KIPIRTILARIHavalarin isinmasiyla beraber misafirler icin icacici, sicak, samimi bir duzenleme yapmak istedim. Baharin tum renklerini masama tasimaya karar verdim. Oncelikle canli ciceklerden basladim. Pembe, sari, beyaz ciceklerimi minik cam saksilara koydum. Altlik olarak ise gumus yuvarlak tabaklar kullandim.Baharin tum ciceklerini masa ortusunun kenarlarinda gorebilirsiniz.Ayni desende peceteler kullandim.

BAHARIN KIPIRTILARI
BAHARIN KIPIRTILARI
BAHARIN KIPIRTILARIServis icin gumus objelere yer verdim.

BAHARIN KIPIRTILARI
BAHARIN KIPIRTILARIAnnemden kalan minik kabarti cicekli sekerligi masamin bir kosesine yerlestirdim.

BAHARIN KIPIRTILARI
BAHARIN KIPIRTILARIBeyaz kendinden kabartili yemek takimini Villeroy&Boch'un catal-bicak takimiyla tamamladim.



BAHARIN KIPIRTILARI
BAHARIN KIPIRTILARIKombinli pecetelikler masamin vazgecilmez aksesuarlari.

BAHARIN KIPIRTILARI


BAHARIN KIPIRTILARIServis icin kullanilan bir baska kapakli tabak.

BAHARIN KIPIRTILARI
BAHARIN KIPIRTILARI
BAHARIN KIPIRTILARIMasa ortusunun detaylari.

BAHARIN KIPIRTILARICanli cicekler adeta baharin mujdecisiydi.

BAHARIN KIPIRTILARIMidye servisler.
BAHARIN KIPIRTILARIDekoratif bir objeyi masamda kullanmayi cok seviyorum.

BAHARIN KIPIRTILARI
BAHARIN KIPIRTILARIPasta sosu icin kullandigim minik kapakli obje masama cok yakisti.

BAHARIN KIPIRTILARI
BAHARIN KIPIRTILARISalata sunumu icin ayni tarzda iki kaseyi kullandim. Bir tanesi ayakli, digeri ise duz olani.Bunu tamamlamak icin gumus supla tabagi kullandim.

BAHARIN KIPIRTILARI
BAHARIN KIPIRTILARI
BAHARIN KIPIRTILARIMisafirlerinize verdiginiz onemi masanizda da gostermek istiyorsaniz mutlaka ozenle ve sevgiyle hazirlamaniz gerekiyor.Benim icin hem hazirladigim menumun misafirlerimin begenmesini isterim hem de masa duzeniminde menum kadar istah acici olmasini arzu ederim.

BAHARIN KIPIRTILARIBAHARIN KIPIRTILARI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder