1 Şubat 2012 Çarşamba

CADDE75 OTEL

CADDE75 OTELCesme Alacati'da sevimli, rahatlatici, huzur verici bir otel burasi. Hem hizmetiyle hem de huzur verici ortamiyla bu sezon yine yeniden Cadde75 oteldeydim. Daha once de sizler icin goruntulemistim. Ama bu sefer biraz daha farkli gozle bakip Begonvil okuyuculari icin yeniden goruntuledim.

CADDE75 OTELAlacati'nin ruzgariyla bulusan bahcede kahvemi icmek beni cok mutlu ediyor.

CADDE75 OTELOtelin sahibi Oksan Hanim'in ince zevkiyle secilmis objeler tam benlik.
Kuslar, fenerler, tuller...

CADDE75 OTEL
CADDE75 OTEL
CADDE75 OTEL
CADDE75 OTEL
CADDE75 OTEL
CADDE75 OTEL

CADDE75 OTELSerinlemek istediginizde bahcedeki havuzdan yararlanabilirsiniz.

CADDE75 OTELKitabimi, dergimi alip sessiz bir koseye cekilmek isterseniz bu divan tam bu dusunceye gore planlanip bahceye konulmus.

CADDE75 OTELBu yaz yenilenen koltuk yuzleriyle provence tarzi devam ettirilmis.

CADDE75 OTELOtelin girisinde duvara asili duran el yapimi bu mumluk beni hemen etkiledi.

CADDE75 OTEL
CADDE75 OTEL
CADDE75 OTELEl boyamasi taslar dekoratif olarak kullanilmis. Mavi ayna ile birbirini tamamlamis.

CADDE75 OTEL
CADDE75 OTEL
CADDE75 OTELOtelin girisindeki bu koltuklarda cicekli kumaslar kullanilmis.
Iceri girdiginizde icacici bir etkisi olmus.

CADDE75 OTEL
CADDE75 OTEL
CADDE75 OTEL
CADDE75 OTEL
CADDE75 OTELCadde75 'in huzur verici ortamini ve kaliteli hizmetini yakindan gormenizi tavsiye ederim.

CADDE75 OTEL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder