1 Şubat 2012 Çarşamba

HERMES

HERMESSimdi Mykonos Hermes magazasindayiz. Vitrini gorunce iste tam benlik seyler dedim. Iceri girince de hem cok cesit olmasi hem de el yapimi olmalari beni cok buyuledi. Hemen makinemi elime aldim ve sizler icin goruntuledim. Yurt disindaki magaza sahiplerinin genelde sorun cikarmadan cekim yapmama izin verdikleri icin beni cok mutlu ettiklerini burada yeniden belirtmek isterim.

HERMESMykonos manzarasinin, sokaklarinin canli, temiz ve etkileyici goruntulerini bu objelerde gormeniz mumkun.Tamamen el yapimi olan bu urunlerin binbir cesidini bu magazada bulabilirsiniz.

HERMES
HERMESMinik zeytinyagliklari cok sevdim.

HERMESDekoratif tabaklar tam benlik.

HERMESSurahi ve onu tamamlayan tabagi cok dekoratif.

HERMESMutfakta kullanilabilecek ve ayni zamanda ferah goruntusuyle beni etkileyen kavanozlar.

HERMESArkada duran tepsiyi cok begendim ve hemen kendim icin satinaldim.

HERMES
HERMESHERMES

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder