1 Şubat 2012 Çarşamba

ORTA SEHPA

ORTA SEHPAEvimin salonunda orta sehpanin dingin ve bir okadar da etkileyici olmasina ozen gosteririm. Salon koltuklariyla uyumlu olmasi ve ayni zamanda tamamlayici aksesarlardan olusmasina dikkat ederim.
Oncelikle sehpamda kullanacagim renge karar veririm.Daha sonra bu yonde hareket ederim.
Yazin yaklasmasiyla beraber bu sezon turkuazin tonlariyla kendimi cok rahat hissediyorum.
Benim evimde orta sehpamin malzemesi beyaz mermer. Dolayisiyla kullanacagim cogu aksesuar beyazin uzerinde kendisini gosterir.

ORTA SEHPATurkuaz zeminde cicekli objelerimi cok seviyorum.Sehpamin bir kosesine bu ucluyu yerlestirdim.

ORTA SEHPADiger kosesine ise kristal ayakli samdanlarimi mavi mumlarla tamamladim.

ORTA SEHPA
ORTA SEHPAGumus objeler hepimizin evinde vazgecilmezdir. Gumus sekerliklerimi minik drajelerle ve renkli kagitli cikolatalarla tamamladim.

ORTA SEHPAYanlarinda ise white jasmin kokulu mum eslik ediyor.

ORTA SEHPA
ORTA SEHPASehpamin tam ortasina beyaza beyaz isli runner ortumu serdim.Uzerine ise mor menekselerimin yer aldigi gumus aksesuarimi koydum.

ORTA SEHPA
ORTA SEHPASekiz seklindeki ikili gumus aksesuarimi cok seviyorum. Masamin her tarafina yakisiyor.Icerisine ise yine mavi konseptime uygun cikolatalarimi yerlestirdim.

ORTA SEHPAOrtaya turkuazin tonlariyla dusunulmus ve gumusle tamamlanmis gozu yormayan ayni zamanda bahari hatirlatan bir duzenleme cikmis oldu.
Size onerim orta sehpanizi duzenlerken oncelikle belirleyeceginiz bir renk etrafinda renk gecisini saglamanizdir.ORTA SEHPA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder