1 Şubat 2012 Çarşamba

BAYRAM KAHVALTISI

BAYRAM KAHVALTISIBayram sabahi sevdiklerimle,ailemle yaptigim kahvaltiyi cok severim. Hepberaber yapilan keyifli, neseli sohbeti, ikrami guzel ve ozenle hazirlanmis bir sofrada tamamlamaktan yanayim.
Bunun icin sizleri severek ve buyuk bir titizlikle hazirladigim kahvalti masasiyla basbasa birakmak istiyorum.

BAYRAM KAHVALTISIHavalarin yaz aylarini hatirlattigi bu gunlerde masama da o sicakligi yansitmak istedim. Beyaz zeminde pembe cicekli runner ortuyle sade bir duzenlemeyle basladim. Daha sonra bunu daha da anlamlandirmak icin cesitli objelerle birlestirdim.

BAYRAM KAHVALTISIMasama olmazsa olmaz mumlarimi ve minik ortanca ciceklerimi hemen yerlestirdim.

BAYRAM KAHVALTISIPembeli cicekleri yesil yapraklar tamamlamis.

BAYRAM KAHVALTISIBayramin keyfini herzaman Turk kahvesi ile cikartirim.

BAYRAM KAHVALTISIDetaylarda gumus kullanmaya ozen gosterdim.Gumus sekerlik , gumus cay bardak altligi ve cay kasigi.

BAYRAM KAHVALTISI
BAYRAM KAHVALTISIServis icin el boyamasi tepsimi kullanmayi dusunuyorum.

BAYRAM KAHVALTISI
BAYRAM KAHVALTISIBeyaz uzun servislerimi ortanca ciceklerle susledim.

BAYRAM KAHVALTISIBayramin tatlisi tabiiki cikolatalar. Kristal kapakli sekerligimi cikolatalarla doldurdum.

BAYRAM KAHVALTISI
BAYRAM KAHVALTISI
BAYRAM KAHVALTISICanli desenli peceteler kullandim.

BAYRAM KAHVALTISIMasaya getirilen sicak ve soguk ikramlarim icin bu altligi kullaniyorum.

BAYRAM KAHVALTISI
BAYRAM KAHVALTISIOncelikle hasir suplalarimi masama yerlestirdim.Daha sonra kenari pembeli tabaklarimi minik cicekli porselen tabaklarimla kombinledim.

BAYRAM KAHVALTISI
BAYRAM KAHVALTISI
BAYRAM KAHVALTISIIncir receli icin incir desenli minik kapakli recelligimi,

BAYRAM KAHVALTISIBal icin ari figurlu balligimi,

BAYRAM KAHVALTISICilek receli icin ise cilek desenli recelligimi kullaniyorum.

BAYRAM KAHVALTISIHepsini birarada ikram ederek masanin ahengini tamamliyorum.

BAYRAM KAHVALTISIEkmek sepetimi de masama yerlestirdim.


BAYRAM KAHVALTISIPorselen cicekli tabagimi peynir servisi icin kullaniyorum.

BAYRAM KAHVALTISIPembeli mumluk ve ciceklerim.

BAYRAM KAHVALTISIZeytinlik olarak ise kolay servis yapilabilen bu cam ,minik kaseyi kullaniyorum.

Kahvalti benim icin gune enerjik baslamam acisindan en onem verdigim ogundur. Ayrica cay tiryasi oldugum icin de kahvaltiyi baska severim:)
Hem goze hitapeden hem de doyurucu menusuyle herkesi etkileyen kahvalti masasi benim icin cok onemlidir.
Herkese sevdikleriyle beraber mutlu, saglikli ve guzel sofralarda yapilan keyifli sohbetli bir bayram dilerim:)BAYRAM KAHVALTISI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder