1 Şubat 2012 Çarşamba

MUTFAK AKSESUARLARI

MUTFAK AKSESUARLARIEvimde aksesuar kullanmayi cok seviyorum. Ozellikle hatirasi olan aksesuarlar beni daha cok mutlu ediyor. Alacati ve Mykonos gezilerimden el yapimi cok sevimli ve ayni zamanda dekoratif aksesuarlar aldim. Bunlar da mutfagimda diger ulkelerden aldigim minik evlerin yaninda hemen yerlerini buldular.

MUTFAK AKSESUARLARIDikkat ederseniz her detayi dusunulerek yapilmis. Mykonos sokaklarindaki evler nasilsa bunlar da aynen onlar tasarlanmis. . Hem o bolgenin renkleri dusunulmus hem de uygun malzeme secilerek titizlikle calisilmis.

MUTFAK AKSESUARLARI
MUTFAK AKSESUARLARIBu minik mutfagi ise daha onceden daha buyuk boyunu aldigim Alacati'dan bir kucugunu daha begenerek kolleksiyonuma ekledim. Hepsi birbirinden guzel ve renkli calismalar olmus.

MUTFAK AKSESUARLARIYine Mykonos sokaklarinda dolasirken iste beni benden alan bir duvar aksesuari daha dedim. Malzeme olarak tas kullanilmis ve yine el yapimi bir aksesuar.

MUTFAK AKSESUARLARI
MUTFAK AKSESUARLARIMavi pencere ve kapisi Ege'nin rengini uzerine tasimis.

MUTFAK AKSESUARLARIAsil beni buyuleyen ucgen catisi ve minik bacasi oldu:)MUTFAK AKSESUARLARI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder