1 Şubat 2012 Çarşamba

CICEKLI DUZENLEMELER

CICEKLI DUZENLEMELERBu aralar ister gercek olsun isterse yapma cicek olsun hepsi benim favorim. Kolaylikla evimin dekorasyonunda bu cicekleri kullaniyorum.Hem ortamin havasini degistiriyor hem de beni cok mutlu ediyor.
Orta sehpamda kullandigim gumus objemin icerisinde mor ortanca cicekleri kullandim.

CICEKLI DUZENLEMELER
CICEKLI DUZENLEMELERYapma ortanca ciceklerimi cok seviyorum.

CICEKLI DUZENLEMELER
CICEKLI DUZENLEMELERBunlar da yemek masamdaki pembeli ortancalarim.

CICEKLI DUZENLEMELER
CICEKLI DUZENLEMELER
CICEKLI DUZENLEMELERGulu seven dikenine katlanirmis.Ben de bu fotografi cekerken dikenlerin elime batmasini hic umursamadim.

CICEKLI DUZENLEMELERBir baska yapma ciceklerden olusan bir aranjman.Sizde evinizdeki objeleri daha sevimli bir goruntuye donusturmek isterseniz bu tarz cicekleri kullanmanizi oneririm.CICEKLI DUZENLEMELER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder