1 Şubat 2012 Çarşamba

HOSGELDIN 2011

HOSGELDIN 2011Benim icin yeni bir yil demek yeni umutlar demek. Hepimiz yeni umutlarla yeni bir yila adim atmaktayiz. 2010 yilinin bana getirdigi tum olumsuzluklari geriye itip 2011'e guzelliklerle adim atma hayali icerisindeyim. Bunu yeniyil soframa da tasidim ve tum guzellikleri davet masamda uygulayip hep beraber saglikli, neseli, huzurlu, mutlu ve booolll kismetli bir yilin bizlere gelmesini diledim.

Iste 2011'in icimdeki sicak dokunuslari...

HOSGELDIN 2011Beyaz , dingin ,sicak ve bir okadar da gorkemli guzelliklerle dolu bir yil istiyorum.
Masa ortumde bunu gorebilirsiniz.
Tum ihtisamiyla Royal Albert yemek takimi bas kosede. Hemen pesinden zarifligi ve estetik goruntusuyle Villeroy&Boch catal-bicak takimi geliyor. Bunu tamamlayan kristal kadehler.
Hepsi beni alip goturuyor.

HOSGELDIN 2011Sofra duzenimde olmazsa olmazlarim gumuslerle kombinlenen ciceklerim. Burada yilbasi konsepti oldugu icin yilbasi ciceklerini kullandim. Temelde kullandigim renkler; kirmizi, yesil ve beyaz oldu.

HOSGELDIN 2011Ihtisami, kaliteyi , estetigi, guzelligi her defasinda vurgulamayi sevdigim icin icimden gecen dileklerim masamda kendisini buldu.

HOSGELDIN 2011Heryerde minik detaylarla yeniyil konseptini yasattim. Konsept peceteler, yeniyil desenli servis tabaklari,kirmizi piriltili kelebekler...
HOSGELDIN 2011Hazirladigim davet masalarimda olmazsa olmazlarim samdanlarim, minik mumluklarim ve tabiiki mutlaka mumlarim olmustur. Yine burada da o sicakligi masama tasidim ve kirmizi tonlarini kullandim.

HOSGELDIN 2011Bu antika samdani cok seviyorum. Bana hem eskinin yasanmisligini anlatiyor hem de hala gunumuze kadar geldigi icin yasadigi guzellikleri tasidigina inaniyorum.Eski objelerin kiymetini bilerek kullanan insanlari cok seviyorum.

HOSGELDIN 2011Minik kirmizi ayakkabiya oturan geyik cok sevimli.

HOSGELDIN 2011
HOSGELDIN 2011Hayat hep detaylarda sakli diye dusunuyorum. Siz detaylari guzel sectiginizde hayat size tumunu guzel gosteriyor.

HOSGELDIN 2011Uyumlu, duzenli,sorunsuz,guzel, dekoratif , anlamli bir davet masasi duzeni yapmayi herzaman tercih ediyorum. Sanirim kendi yapimla da alakali bir durum bu:)

HOSGELDIN 2011Kirmizi, yesil kahve fincanlari.

HOSGELDIN 2011
HOSGELDIN 2011Sohbeti, nesesi, sicakligi bol olan bir davet seviyorum.

HOSGELDIN 2011Ikrami, ihtisami ve etkileyen bir davet masasini hayal ediyorum.

HOSGELDIN 2011
HOSGELDIN 2011Birbirleriyle uyumlu insanlardan olusan bir davet hayal ediyorum.

HOSGELDIN 2011Kibar, nazik ve zarif davet masalarinda yemek yemeyi seviyorum.

HOSGELDIN 2011
HOSGELDIN 2011
HOSGELDIN 2011Tum guzelliklerin hepberaber paylasildikca daha da guzellestigine inaniyorum.

HOSGELDIN 2011Estetik duzenle masama oturmayi cok seviyorum.

HOSGELDIN 2011
HOSGELDIN 2011Yine eskilerden bir ornek daha.

HOSGELDIN 2011Sicak yemekler bu ayakli servis tabaginda ikram edildiginde daha keyifli oluyor.

HOSGELDIN 2011Olmazsa olmazlardan bir tanesi daha. Tabiiiki Royal Albertler :)

HOSGELDIN 2011
HOSGELDIN 2011Dekoratif servis tabagimi cok sevimli buluyorum.

HOSGELDIN 2011Kardan adamli uzun servis tabagi sanki bir tablo gibi:)

HOSGELDIN 2011
HOSGELDIN 2011Yemekler yendi tatlilar da bitti simdi sirada mis kokulu Turk kahvesi var. Yaninda da muzlu likor:)

HOSGELDIN 2011Herzaman eskiyle yeniyi kombinlemekten yanayim. Evinizde buyuklerinizden kalan minik kristal bardaklariniz varsa bunu hemen degerlendirin derim:)

HOSGELDIN 2011
HOSGELDIN 2011Iste tum bu guzellikler birlesince beni yansitan ve beni cok mutlu eden bir davet masasiyla karsi karsiyasiniz. Ayni guzellikleri ve ayni dilekleri sizler icin de diliyorum. 2011'in hepimize kalbimizdeki dileklerimizle gelmesini istiyorum.
Saglikli ve mutlu yillara:)HOSGELDIN 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder