1 Şubat 2012 Çarşamba

VILLEROY&BOCH'UN YILBASI KONSEPTI

VILLEROY&BOCH'UN YILBASI KONSEPTIBu sene en basarili, en guzel ve de en dekoratif yilbasi urunleriyle beni en cok etkileyen marka Villeroy&Boch oldu.
Viyana'da Villeroy&Boch magazasini gezerken magazadaki tum yeniyil konseptli urunleri alip evime goturmek istedim diyebilirim:) Hepsi birbirinden guzel ve sevimlilerdi.
Villeroy&Boch'un beni en cok etkileyen ozelligi hem urunlerinin son derece kaliteli olmasi hem de ulasilabilir fiyatlarda satilmalari.

VILLEROY&BOCH'UN YILBASI KONSEPTIIste ilk sectigim urun. Icerisine mum konuldugunda tam benlik bir goruntu veriyor.

VILLEROY&BOCH'UN YILBASI KONSEPTIYilbasi aksami davet masasi hazirlarken ihtiyacimiz olan tum detaylar dusunulmus. Buyuk servis tabaklarindan , minik cerezliklere, konsept pecetelere, masa suslemelerine, kirmizi mumlara ve daha bir cok detaya kadar urunler sunulmus.

VILLEROY&BOCH'UN YILBASI KONSEPTIKare servis tabaklari cok kullanisli. Mutfak icin yine yeniyil konseptli buyuklu-kucuklu kavanozlar cok sevimliler. Ayrica yine cam agaci seklindeki buyuk ve minik mumluklari cok begendim.

VILLEROY&BOCH'UN YILBASI KONSEPTIKardan adamlar, noel babalar, geyikler, cam agaclari...hersey hersey beni yansitiyor.

VILLEROY&BOCH'UN YILBASI KONSEPTIGorkemli bir obje daha.

VILLEROY&BOCH'UN YILBASI KONSEPTIKahve takimi, surahi ve minik servisler yine on planda.

VILLEROY&BOCH'UN YILBASI KONSEPTISevimli caydanlik, surahi, kupa ve yine cesitli mumluklar karsima cikiyor.

VILLEROY&BOCH'UN YILBASI KONSEPTIBu sene Villeroy&Boch'u bu basarili calismasindan dolayi kutluyorum :)VILLEROY&BOCH'UN YILBASI KONSEPTI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder