1 Şubat 2012 Çarşamba

INTERIO

INTERIOViyana'da bir baska magazadayim. Yilbasi hazirliklari tamamlanmis ve yavas yavas magazalarda boy gostermeye baslamis.

INTERIOCicek desenli bardaklar cok sevimli.

INTERIOSofra duzeni ile yakindan ilgilendigim icin gezdigim tum magazalarda, kendi urunleriyle hazirlamis olduklari masalara cok dikkat ederim.

INTERIOPembe gazetelikleri cok begendim.

INTERIOMumluk, samdan ve fener hayrani oldugum icin hepsini teker teker inceledim.

INTERIO
INTERIOYeniyil hazirliklari baslasin.

INTERIO
INTERIO
INTERIOEvinizde yilbasi agaci suslemek isterseniz bu aksesuarlardan ilham alabilirsiniz.

INTERIO
INTERIOBinbir cesit suslemelerle karsilastim ve elimden geldigince sizler icin goruntuledim.

INTERIOGumus goruntulu tekli samdani cok begendim. Tam benlik bir samdan:)INTERIO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder