1 Şubat 2012 Çarşamba

LEINER

LEINERViyana'daki bir baska guzel magazadayim. Yeniyil aksesuarlarini yakindan inceledim .Icacici , guzel urunlerle karsilastim. Hepsini alip evime goturmek istedim diyebilirim:)



LEINERIsikli ve mum konulabilen yilbasi aksesuarlarini cok seviyorum.Evde kullandigimda evime bir sicaklik katiyor.Buradaki isikli cam agacini, geyik figurunu, yildizlari cok begendim.

LEINERYeniyil konseptli davet masalarini inceledim.Neler kullanilmis yakindan detaylarina bakabildim.

LEINERDavet masalarinin vazgecilmez aksesuarlari, mumluklar ve samdanlardi.

LEINERHeryerde, her kosede kucuklu buyuklu melekler ortami canlandirmisti.



LEINERIste bu isikli, karli,camli, geyikli minik evler tam benlik:)

LEINERHepsine bayildim.

LEINER
LEINER
LEINERKocaman mumluklar evinizin her kosesinde rahatlikla kullanabileceginiz ebattalar.

LEINERMorlu yilbasi elbisesini giyinmis bir melek.

LEINERDua eden bir baska minik, sevimli melek.Dekoratif olarak kullanilabilir.

LEINERAgac suslerinin binbir cesidi ile karsilastim.Acikcasi neyi inceleyecegimi sasirdim.

LEINERUzerinde inci desenli kalpli agac susleri tam benlik.

LEINERHemen hemen magazanin her kosesi, renklerine gore ayrilmis yilbasi aksesuarlariyla suslenmisti.

LEINERLEINER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder