1 Şubat 2012 Çarşamba

SM HOUSE

SM HOUSEYurtdisindayken yeni mekanlar kesfetmeyi ve yeni magazalar incelemeyi cok seviyorum. Selanik'e giderken Xanthi adinda minik, sevimli bir kasabaya girdik. Girer girmez gozume bu magaza carpti. Buyuk bir heyecanla iceri girip magazayi inceledim.
Hepsi birbiriden guzel ve carpiciydi. Tek tek inceledikten sonra sizler icin goruntulemeyi de ihmal etmedim.

SM HOUSEBu yaz hemen hemen tum ev aksesuarlari satan magazalarda gozume carpan kuru ciceklerdi. Burada da her cesidini yakindan gorebildim. Renkli ortancalar favorimdi.

SM HOUSEBu koltugun kumasini cok begendim. Ayrica kombin icin onerilen cicek desenli olanini da cok sevdim.

SM HOUSEKelebek desenli dekoratif yastiklar tam benlik. Bu magazadan evim icin ortanca desenli olanini tercih ettim.

SM HOUSE
SM HOUSETurkuaz avize bana yazi hatirlatiyor.

SM HOUSECam objeler evde kullanildiginda ferahlik, sadelik, saflik hissi veriyor. Cicekler icin kullanilan cam vazoda da ayni hisse kapildim.

SM HOUSEDemir objeler ve patineli puf cok hos gorunuyor.

SM HOUSEErenguller cok ic acici.

SM HOUSEMasanin uzerindeki ahsap renkli aksesuarlar cok seker.Cup cake standi ve renkli minik ahsap cup cakeler favorim.SM HOUSE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder