1 Şubat 2012 Çarşamba

TO MNOYKETO

TO MNOYKETOSelanik sokaklarindayim. Ara sokaklari kesfetmeyi cok seviyorum. Yine bir ara sokaktayim ve karsima cikan vitrini incelerken magazanin geri kalanini da incelemek icin sabirsizlaniyorum.
Birbirinden guzel urunler beni iceri girmem icin zorluyor.
Sonunda kendimi tutamayip iceri giriyorum.

TO MNOYKETOMor gul seklindeki mumlar benim bu magazadaki favorim. Hepsine bayildim.
Cok dekoratif gorunuyorlar.

TO MNOYKETOBirbirinden guzel, canli ve kullanmaya kiyabilecegim mumlarin hepsini almak istiyorum.

TO MNOYKETOAdeta yazin tum renklerini vitrinine tasimis. Morlar, turkuazlar, pembeler, turuncular...

TO MNOYKETOBenim mumlara olan duskunlugumu artik bilmeyen kalmadi. Iste bu tam benlik.

TO MNOYKETOCarpi seklindeki ayak uzerine oturtulmus eskitme boyali sehpa evin her kosesinde rahatlikla kullanilabilir.Uzerindeki minik abajur, sehpayi daha da sevimlilestirmis.


TO MNOYKETOSelanikte tum dekorasyon magazalarinda kuru cicekler ve canli renklerdeki mumlari gorebilirsiniz.

TO MNOYKETO
TO MNOYKETOAyakli formdaki meyvelik cok guzel.

TO MNOYKETODuvara asili birkac cerceveden olusan fotograflik evin her bolumunde kullanilabilir.



TO MNOYKETOKuru ciceklerden olusan aranjmanlar ortami daha da sicak gosteriyor.TO MNOYKETO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder